عنوان:آوای قلم
 
آوای قلم 2
معرفی چندکتاب،مقاله ها واشعارشاعران ایران و جهان/موسیقیدانان/مطالب فلسفی وعلوم تربیتی
 
 

                        (  یاخالق اللوح والقلم)     چهاردهم تیرماه با «روز قلم»

              

               



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت19:55---3 ارديبهشت 1391
سلام دوست من...
من هم وبلاگی درباره موسیقی دارم
اگه خواستی بیا راستی من عاشق موسیقی ام...
medadeabi.loxblog.com


احسان
ساعت14:28---23 فروردين 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

رادین
ساعت17:09---24 اسفند 1390
سلام دوست من چهارشنبه سوری چه طور بود؟
عید رو پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی به وبلاگ شاد من یه سری بزن و به من امتیاز بده منتظر نظر های لذت بخشت هستم


business91
ساعت21:39---22 اسفند 1390
سلام.وب خيلي خوبي داري .مايل به تبادل لينك هستم.به من هم سر بزنيد.در ضمن اگر ميخواهيد حالات دروني ديگران را كشف كنيد انگشتر جادويي ما را به ان ها هديه دهيد.از 2 طريق زير ميتوانيد اين كالاي باورنكردني را بدست اوريد.
http://www.parseshop.biz/?rgm=manouchehr&p_id=2354

www.business91.lxb.ir


فرمهر
ساعت20:48---22 اسفند 1390
سلام وبلاگت عاليه گلم..
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____

الان...آپم بدو بیا
بدو دیگه
د مگه با تو نیستم؟
جفت پا میام تو شکمتا؟
پاشو بیا دیگه تنبل
راستي نظر يادت نره مرسي


alireza
ساعت13:23---12 اسفند 1390
سلام
وبلاگ خیلی قشنگ و پر محتوایی داری
عالیه
راستی تا حالا فکر کردی که سایت داشته باشی
آیا فرق سایت و وبلاگو میدونی؟
میدونی بهیته سازی چیه؟
.....

برای این که به جواب تموم سوالات برسی و صاحب یک سایت بشی کافیه بیای تو سایت ما

www.ccacompany.com




راستی اگرم میخای بازدید سایتت بیشتر بشه میتونی از ایمیل های تبلیغاتی استفاده کنی
برای ارسال ایمیل تبلیغاتی به 500000 ایمیل برو تو لینک زیر
www.ccacompany.com/Email.aspx


SAEID
ساعت16:36---21 بهمن 1390
سلام- چه بس شاعری در دل عریان نباشد در خلق نیکو
از وبلاگت خوشم اومد خیلی جالبه یه سری به منم بزن
خوشحال میشم نظر بدی


yaser
ساعت19:24---11 بهمن 1390
اگر عشق نبود ؛
به کدامین بهانه میگریستیم ومیخندیدیم؟
کدام لحظه ی نایاب را اندیشه میکردیم؟
و چگونه عبور روزهای تلخ را تاب میاوردیم؟
آری بی گمان پیش از اینها مرده بودیم ....


رادین
ساعت14:42---2 بهمن 1390
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری در صورت تمایل منو لینک کن و به من نامه بده تا تو رو با چه عنوانی لینک کنم.
ممنون


حسین
ساعت21:09---1 بهمن 1390
سلام
اگه خواستی تبادل لینک کنیم
منو با عنوان ₰ܓܨ هرچی بخوای ܓܨ₰ و لینک
http://hoha.loxblog.com لینک کن و بعد با سیستم تبادل لینک رایگان یا با نظر بگو با چی لینکت کنم.


mina
ساعت14:31---16 دی 1390
سلام. من شما رو در وبلاگم لینک کردم ولی لینک وبلاگم رو نمیتونم در وبتون ثبت کنم...

m-ordibehesht.lxb.ir


حسین فلاح
ساعت21:28---15 دی 1390
salam khnoome rezaii
man khodam shomaro link kardam.
va khosh halam ke asare shoma ro didam.
va hamchenin tabrik migam va az shoma mikhaham ke be faliate khodetoon edameh bedin.
ba tashakor modiriate God Sky


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 15 دی 1398برچسب:قلم,موسیقی,کتاب,, :: 19:53 :: توسط : آوا رضایی

درباره وبلاگ
قسم به قلم و آنچه تا ابد بر لوح محفوظ عالم خواهد نگاشت
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آوای قلم و آدرس avayeghalam2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

a






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 1209
بازدید کل : 187402
تعداد مطالب : 845
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1


Translate code -->

<-BlogTitle->

<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
نويسندگان
آخرين مطالب
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
درباره وبلاگ

قسم به قلم و آنچه تا ابد بر لوح محفوظ عالم خواهد نگاشت
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->
<-BlogTitle->

<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
نويسندگان
آخرين مطالب
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ]
درباره وبلاگ

قسم به قلم و آنچه تا ابد بر لوح محفوظ عالم خواهد نگاشت
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 1209
بازدید کل : 187402
تعداد مطالب : 845
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1